مراسم معارفه دانشجویان ورودی مهرماه 94
انجمن علمی فرهنگی وهنری مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان آ.ش- تبریز
مقالات انجمن علمی فرهنگی وهنری مرکز

                                                

  به گزارش امورفرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش شهید سرداری مراسم معارفه دانشجویان ورودی مهر 94 روز شنبه 9/8/94 در اتاق جلسه با حضور رئیس مرکز آقای مهندس محمدزاده و نماینده ولی فقیه حاج آقا آرمان و دکتر دهناد معاون آموزشی مرکز و دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 95-94 در مرکز برگزارگردید . در ابتدای برنامه سرودملی جمهوری اسلامی ایران پخش شد.تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید توسط یکی از دانشجویان آغاز گر برنامه بود.سپس بسته هاي فرهنگي به كليه حضار در جلسه داده شد.

نماینده ولی فقیه در مرکز حاج آقا آرمان ضمن تبریک به حاضران و دانشجویان سخنان خود را پیرامون احترام به استاد و حق تقدم در سلام کردن شروع کرد .وی افزود احترام به اساتید و کسب فضیلت از اساتید از مهمترین آموزشهای یک دانشجو خواهد بود. و همچنين متقارن شده حضور دانشجويان با ماه خون و قيام متبرك دانست.آرمان افزود در دنياي امروزي حرف اول را كساني مي زنند كه امنيت غذايي دارند و شما دانشجويان با كسب علم و دانش و به كارگيري علم روز اين امنيت را در كشور برقرار كنيد.

آقای مهندس محمدزاده نیز سخنان خودشان را با خیر مقدم برمیهمانان حاضر و دانشجویان شروع کرد و در مورد تحصیل و موفقیت دانشجویان در مراکز علمی - کاربردی گفت : فارغ التحصیلان مراکز علمی – کاربردی می توانند در بازار کارجذب شوند. مهندس محمدزاده در مورد امکانات و پتانسیل های موجود مرکز اشاره کرده و گفتند همه این امکانات در اختیار دانشجویان می باشد و شما باید به نحو احسن و در جهت افزایش دانش خود بکار گیرید.ايشان در خاتمه پيام رئيس موسسه را به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد قرائت كردند.

در ادامه مراسم معاون آموزشی و دانشجویی مرکز آقای دکتر دهناد ضمن خیر مقدم گویی به دانشجویان و آرزوی موفقیت این عزیزان گفت: تمام تلاش ما این است که شما دانشجویان با کوله باری از علم و مهارت اندوزی وارد بازار کار بشوید و بعنوان کارآفرینان برتر در سطح کشور مطرح شوید. ایشان همچنین با معرفی همکاران مرکز و آشنایی دانشجویان بلا مسئولین بخشها از دانشجویان خواستند تا با احترام با آنها رفتار کنید و هر گونه مشکلی که اگر داشته باشید از طریق واحد مربوطه حل و فصل گردد.

کلیپ آشنایی با توانمندیهای مرکز و آشنایی با قسمتهای مختلف از قبیل مزارع، پایلوتها و ... در سالن پخش گردید. بعد از اجراي كليپ، شعري توسط دانشجو خوانده شد. معرفي اداره امور دانشجويي توسط مسئول امور دانشجويي آقاي نژادآذر و آشنايي دانشجويان با كليه آيين نامه ها و خدمات ارائه شده از قبيل تخفيفات شهريه، وامهاي دانشجويي ، كانونها، بسيج و ...   در ادامه مسئول اداره آموزش آقاي فريادي هم ضمن معرفي همكاران شاغل در آن واحد ، به آيين نامه ها و خدمات آموزشي از قبيل نحوه ثبت نام و انتخاب واحد ، ترمهاي تابستان ، مشروط شدن و غيبتها ي مجاز و غير مجاز و .... صحبت كردند.

دراتمام مراسم سوگند نامه دانشجويي توسط یکی از دانشجویان عزیز قرائت گردید.

با پذيرايي از عزيزان حاضر در جلسه مراسم به اتمام رسيد.                                                                    

 

امور فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش جهاد كشاورزي تبریز  آبان 94



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 21 آذر 1394برچسب:,
ارسال توسط مرکزتحقیقات وآموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان آ.ش- تبریز
آخرین مطالب